Dan före dopparedan

God morgon.

Victor är här. Hon... haha, nu kallade jag honom för hon. Fail. Nej. Seriöst.

Han kom hem igårkväll när jag var på Liseberg. Rikigt mysigt där för övrigt, gå dit! Sista dagen är idag (så nej, det lär säkert inte alls vara mycket folk där). Mötte honom vid busshållplatsen, dit vi gick hela tiden i åttan och nian när vi var tillsammans. Vår plats.

Idag bär det av till mormor och morfar. Ska bara slå in det sista paketet, ta en dusch och vinka av Victor.

Lär inte skriva någonting på några dagar, förutom julkalendern förstås, men ta det lugnt! Jag kommer tillbaks. Någon dag innan nyår. Och som jag ser fram emot nyår förresten! Fast det tar vi en annan gång.

Ha det bra så länge. God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0