VIDEON

Haha, nu lär ni bli sura på mig. Jag har inte alls gjort en video.

Enda anledningen till att jag gått runt och påstått det är för att jag inte haft tid att uppdatera särskilt mycket, och ville att ni skulle ha någonting roligt som ni väntade på medan jag var lite off. Så förlåt om jag gör er besvikna.

Min dag har varit helt förskräcklig! Började 8.20 och slutade 16.20 = ÅTTA TIMMARS SKOLDAG!

Fast lektionerna var faktiskt helt okej. Ska se om jag minns dem...

Svenska
Matte
LUUUNCH (ja, det är ett ämne)
Kemilab - enkel för en gångs skull
Fysiklab - rolig, tävling
Och sist men inte minst:
Ljudteknik

Vi har börjat med individuella val förstår ni (insåg för en halvtimma sedan att jag inte går i ettan, haha) och då valde jag ljudteknik och musik. På ljudtekniken ska man mixa ihop låtar, lära sig fixa PA och göra musik. På musiken ska vi spela musik... No shit.

Okej då! Ska inte ljuga mer.

KLART ATT JAG GJORDE EN FILM! Fick ju ceperyck och allt på den.

Innan ni klickar plaaay är det 3 saker jag vill göra er uppmärksamma på.

1. Jag lade massa autotune på sången, men glömde ta bort det innan jag slutförde filmen, så det kommer låta både falskt och fejk lite varstans.

2. Jag hade tråkigt.

3. Ljudet är ganska lågt, så höj volymen folk!

DEL 1 (vet inte om jag kommer lägga upp del 2, men detta är i alla fall första halvan)


Kommentarer
Postat av: Amanda

du sjunger.. väldigt bra! :D

2011-08-30 @ 15:55:40
Postat av: Kimberly

HAHA 1.35! Tror jag börjar avguda dig ..



Och jag måste bara säga det igen, du är GRYM på att sjunga!

2011-08-30 @ 19:47:45
URL: http://bestofkimba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0