Nu fick jag nog av den gröna boken


Sitter här med min ytterst sura citrondrink bestående av pressad citron, vatten och inte tillräckligt mycket socker. Tänkte hjälpa mitt immunförsvar lite så att jag inte blir massa sjuk lagom till alla prov. Peppar peppar ta i trä. Den är i alla fall väldigt god!

Har kommit på ett annat yrke jag skulle kunna tänka mig - om jag skulle kunna ha musiken vid sidan av vill säga - och detta yrke är någon form av psykolog. Det krävs dock väldigt bra betyg och ni känner mig vid det här laget... jag ogillar att anstränga mig i onödan. Ogillar att anstränga mig när jag behöver det också för den delen. Lat helt enkelt. Så det skulle inte funka. I detta nu borde jag till exempel sitta och läsa de resterande 150 sidorna vi har till i morgon, men gör jag det? Näh. För så dum i huvudet är jag!

Om jag hade haft många besökare på bloggen hade jag haft en frågestund nu, men nu har jag inte det så det kan inte bli någon. Onödig vetskap liksom. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0