Mötte upp honom på station

Satt på en bänk vid spår 6 och väntade, hoppades på att jag stod vid rätt spår. Ett grått stort tåg rullade in och pulsen började skena. Vet inte varför, men blev väldigt nervös. Sedan började folk strömma ut. Han skulle sitta i den sista vagnen så jag reste mig upp och började sakta gå däråt. Men människorna slutade strömma ur och ingen Victor hade gått ut. Var jag vid rätt tåg?

Någonstans inuti anade jag att han skulle - antingen för att reta mig lite eller för att han helt enkelt är väldigt lat av sig - gå ut sist. Plötsligt hoppade en kille ur tåget och ställde ner sin väska på marken, med ryggen mot mig. Det var han. Han vände sig om, ett stort leende bredde ut sig i hans ansikte och så gick han mot mig. Mina ögonlock brände och så, 4 meter ifrån honom, började tårar sippra fram ur ögonvrån på mig och han omfamnade mig.

Fy fan vad overkligt det kändes! Har inte gråtit när vi mötts innan, men nu har det gått väldans lång tid. Har fortfarande inte riktigt förstått att han faktiskt är hemma. Mysko.

Vi får väl se om han verkligen är det i morgon. Då ska han komma hit. Mihihihihi.

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Varför blir du inte författare,

tänkte jag skriva, innan jag lyssnade på den nya låten längre ner.



BLI ARTIST KVINNA! SÖK TILL IDOL, TALANG ELLER VAD DU VILL, BARA BLI DET!

2011-06-15 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0