Solsidan

Solsidan hit och solsidan dit. Så fort det blir söndag svämmar facebook över kommentarer om att det är solsidan ikväll. Jag vet inte jag. Är inte solsidan en aning överskattat?

Visst det är ett bra program med rolig och skön humor, men himla underbart och fantastiskt tycker jag faktiskt inte det är. Första säsongen var bra, då var det mest bara humor, men denna säsong är bara jobbig att se på. Allt går liksom fel hela tiden. Och vad är det för fel på hon där Anna (Mia Skäringer, tror jag)? Hon bara klagar på maken sin varenda vecka! Man vill ju bara klappa till henne. Stackars Alex.

Okej, det som får mig att inte tycka om detta program så mycket som alla andra verkar göra är nog i första hand reklamen som kommer innan och efter programmet. Den som presenterar Solsidan, om ni vet vilken jag menar? Killen med tajt, blå tröja ser ju för fan animerad ut! Alltså... nej, det är inte okej alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0