Majskolv och sådant

Nyduschad, klar och luktar gott. Nä, inte än. Eller ja, gott luktar jag ju alltid, även när jag inte gör det! Menade att jag inte riktigt är klar än.

Arbetet däremot, DET är klart nu! Äntligen. Måste bara sitta och skriva in fotnoter med källförteckning resten av natten...

Jag och mamma bestämde oss för att ta med mig till vårdcentralen någonstans och kolla upp min hals så att jag inte behöver penicillin eller är allvarligt dödssjuk. Det hade ju vart synd. Hatar ju penicillin.

Gud tycker inte att jag och resor utomlands går ihop, ja, senaste gången gick det ju sådär. Körtelfeber och hela grejen, om ni minns. Så modern min är orolig att jag ska få ligga inomhus hela veckan, UTAN pjäxor på fötterna, UTAN skidor, UTAN fukkin snö under mig! Och det är ju rätt tragiskt med tanke på att vi ska på skidsemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0