Lista 1

Vad Sofie gillar just nu
  • Nästan soligt ute idag. Man blir i alla fall riktigt glad av att titta ut genom fönstret.
  • Nian är snart slut! De är inte ens en månad kvar! Det är 21 dagar i skolan kvar! 20 om man tar bort Fässberg! GAAAAAAAAAAAH.
  • Mina - nåja, Johans - mjukisar som jag har på mig just nu.
  • Inget pluggande i helgen. För en gång skull så har jag inte massa äckligt plugg efter mig.
  • Pollensäsongen borde sluta snart enligt mina beräkningar (låta smart).
  • Jag var fet när jag var liten. And so was my brother.
  • Följande vecka går vi bara i skolan 3 dagar. Egentligen bara 2, för den tredje är vi ju inte i skolan.
  • Att denna gilla-lista blev ganska lång!
Nu ska jag gå ut och laga lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0