Inte moppeoskuld

Idag tog Johannes moppe min moppeoskuld. Vad kan jag säga om detta egentligen? Det är en jätteotroligtmegafarlig moppe som går hur snabbt som helst och det var helt omöjligt att styra den rätt. Dessutom fungerade inte bromsen. Vid det här laget kan ni nog gissa hur det gick.

Jag satte mig på moppen (hjälm såklart!) med Johannes-läraren bakom mig och så gasade jag iväg. Det gick inte att styra så naturligtvis gasade jag på ännu mer för att jag ville få stopp på skiten samtidigt som Johannes förtvivlat försökte bromsa på riktigt. Moppen välte, min fot fastnade, hans backspegel gick av och jag har två rejäla blåmärken på vänsterlåret nu. Det gjorde inte ont då, det var bara jävligt roligt alltihop!

Fyfan vad jag lär få höra detta av honom. Tur att vi bara går i samma klass i ungefär tre veckor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0