Mobilsladden

Mobilsladden ligger där nere. Jag upptäckte nu hur jäkla lat jag blivit! När jag satte mig här uppe vid datorn och kom på att jag hittat sladden, fast den låg där nere, så tänkte jag att man kanske kunde logga in på msn och be Johan skicka den till mig. Vafan? Det hade ju inte gått. Eller? För om det går så vill jag gärna veta! Det hade underlättat en hel del! Då hade jag inte behövt resa på mig, traska ner för trappan, gå in i arbetsrummet, lyfta den oerhört tunga sladden, bära med den upp för trappan, gå in på mitt rum, sätta mig på stolen igen och lägga ner sladden.

Om han kunde skicka den till mig hade jag klickat tre gånger och sedan haft sladden i handen. Det hade vart något. Eller hur? Häh... Nej, nu kanske jag borde resa på mig och faktiskt hämta sladden! Strax tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0