Natt

Usch, vad depp jag blev. Logga in på msn förihelvete Tim! Funderar på att lägga mig.

Ha! Som om. Kommer inte lägga mig än.

Det är ensamt här. Och jag har en propp i mitt öra. Eller något. Det känns som att jag har lock, men det har jag inte. Det är dropparna som jävlas och det är irriterande. Är ju halvdöv typ. Typ. Tiiep. OJ! Där blev jag nästan fjortis! Kanske bäst att lägga sig.

....

La mig inte. Borstade tänderna. Och Tim är on! Yaaay!

Kom att tänka på en sak. Ni vet, i olika filmer har någon tjej eller kille bakat. Och så ska denne bjuda på kakorna. Så ser denne sådär tveksam ut och frågar sedan "var det gott?" och ätmänniskan inte tycker det var gott. VARFÖR SMAKAR INTE DEN EFTERBLIVNA MÄNNISKAN KAKORNA INNAN DENNE BJUDER DÅ?! HA?! SVARA MIG?!

Jag är trött.
2010-08-06 @ 00:34:46 Tankar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0