Gymnasiet.

Jag skrev ingenting igår. Ärligt talat hade jag inte mycket att skriva. Okej, första dagen på gymnasiet. Kanske är något att berätta om, något man ska minnas resten av sitt liv. Såhär besviken är jag på det:


Vi kom till skolan och alla ettor samlades i aulan för ett upprop. Vår klass blev uppropad som tvåa och vi gick iväg till vårt klassrum med våra två mentorer. För det första kommer jag aldrig klara natur. För det andra pallar jag inte buss och tåg varje dag. För det tredje är idrottslektionerna en pain in the ass! Vad hände med den där 10 minuters promenaden och de hyfsat lättbegripliga mattelektionerna på högstadiet?

Klassen är helt okej. Har inte fått en uppfattning om alla än, men de jag börjat prata med verkar vettiga. Jag känner att jag inte orkar med gymnasiet just nu. Efter en dag är jag så skoltrött att jag nästan funderar på att hoppa av hela grejen. Fast då skulle jag inte ta studenten. Och det vill jag ju såklart.

Allt händer på en gång. Magen har ryck, gymnasiet har ryck, Victor sticker i morgon och så har jag massa skit idiotiska problem runt omkring dessa.

Ser ni hur less jag är på det?


Idag var jag duktig med bilder. Victors tröja förresten. Jag fick den. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0