Sthlm filmfestival

Detta är andra året jag ställer upp i Stockholm filmfestivals 1 minut film. Förra gången ställde jag och en kompis upp med en film vi kallade "Vägen till glädjen" som kom bland de 30 bästa och som sedan kom på 3:e plats på Kungsbackas tävling BRUS. Detta år ställer jag och min bror upp med en film om en grönare värld - "Äpplet och bananen". Detta mejlet som jag läst nu - flera gånger om - fick jag i morse:
-
"Mitt namn är Therese, och jag är ansvarig för tävlingen 1 minut film under Stockholms Filmfestival Junior 2010. Ni har ju skickat in ett bidrag, "Äpplet och Bananen", till den, och jag är glad att kunna meddela att ni nominerats till ett av de fem bästa bidragen för Arlapriset!..."
-
MÅSTE JAG SÄGA HUR GLAD JAG ÄR?! WIII! OM VI KOMMER BLAND DE TRE BÄSTA BIDRAGEN SÅ VISAS VÅRAN FILM PÅ BIO OCH SÅ KAN VI VINNA FÖRSTAPRIS!
-
Den ligger uppe på hemsidan, kika! Leta efter Äpplet och Bananen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0