Minnesstund

Jag har äntligen köpt ny mobil! Eller äntligen och äntligen. Min gamla mobil kommer alltid finnas i mitt hjärta. Den stod trots allt vid min sida i tre år, kanske inte helt fungerande, men den fanns där! Den har fått stå ut med mycket den. X antal gånger har den studsat nerför trappan, blivit tappad i marken, slängd iväg över en äng och ett fåtal andra saker. Tappert har den protesterat genom att ta bort vibrationssignalen, gjort så att vissa knappar slutat fungera, fuckat upp kameran så att det var massa vita-blå-röda-gula-gröna streck över skärmen och sist men inte minst gjort så att det endast gick att prata i den om man hade på högtalarfunktionen! Trots detta älskar jag den och kommer alltid älska den!
Nu startar jag en ny kula - samsung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0