Sitter i skolan och drömmer mig hem

Jag ska göra en ruggig, brun design som är riiiktigt höstaktigt mysig, och sedan ska jag blogga för fullt. Känner att det är det som behövs. Nu när jag sitter här i skolan längtar jag hem till datorn så att jag kan sitta och skriva av mig. Mähähä. Men när jag väl kommer hem så försvinner den känslan så fort jag sätter mig framför tvn med mitt kära oboyglas.

Svenska
Matte
LUNCH
Kemilab <
Fysiklab
Ljudteknik

Om 10 minuter börjar kemin, sedan så är det bara 4 timmar kvar till skolan är slut... Yahaaay.

Mår inte så värst bra just nu. Vill bara bli frisk från vad jag nu har. En konstig förkylning typ.

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Är det ett tecken på att man verkligen borde äta något om man läste "Kebab-ab" istället för "Kemilab" ?

2011-09-12 @ 16:30:27
URL: http://ohhenry.devote.se
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin start på veckan! KRAM

2011-09-12 @ 17:44:47
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0