Nyupptäckt skådis

Precis sett klart Arn. Kunde inte komma på varifrån jag kände igen Arns son, Magnus, så efter en stund googlande (i tron att rollen hette Magnus Magnusson, eftersom Arn hette det (sonen hette Månesköld av någon random anledning)) hittade jag honom! Det var visst I rymden finns inga känslor jag sett honom tidigare.


Så nu har jag 2 favorit killskådisar i Sverige! Kanske mest för deras söthet. För de är söta. Punkt. Eller ja. Bill Skarsgård är jäkligt bra på sitt yrke, men har inte sett Martin Wallström i så många filmer än.


En inte så svensk favorit skådespelare är annars Johnny Depp. Bäst bäst bäst bäst bäst. Han är så otroligt bra. Hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0