Min vackra morgon

Idag har jag hunnit:

Vakna.
Tappa en macka – med smörsidan neråt.
Spilla ut juice över en matta.
Tappa bort min mobil.
Se på en halv Transformers.
Tjafsa med bror om duschen.
Hitta min mobil.
Bortsa tänderna.

Och nu är jag här, framför datorn igen, väntandes på orken så att jag kan gå och byta om. Givande morgon det här. När jag tappade mackan kände jag bara för att gå raka vägen upp till sängen igen och ligga där i mörkret under täcket resten av dagen och tycka att livet suger. Fast så kom jag på att livet inte alls suger. Så då skulle det ju inte fungera.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Victor

hahahaha älskling fan va söt du ärxD

sitter här och skrattar åt dig och din macka.

Bra innan läggdags godnatt nu älskar dig massa.

Ligger och tänker på dig, kommer sova gott nu

2011-09-18 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0