Jag måste sluta se på zombierelaterade filmer

God morgon människor!

Jag har vaknat kanske fem, sju gånger mellan klockan 5 i natt och nu. Jätteirriterande. Dessutom har jag drömt en och samma dröm hela natten. DET, mina vänner, är inte kul. Framförallt när det är en sådan där Shit-vad-ska-jag-ta-mig-till-jag-orkar-inte-slå-zombie-konstiga-människor-med-basebollträn-i-huvudet-längre-Dröm. Ni vet. Eller... nä, ni vet nog inte. Men det var jobbigt i alla fall! Flera nätter (i drömmen) var jag tvungen att springa och försöka döda äckliga slags zombies. Minns att jag bitchslapade en flera gånger för att den skulle dö. Det funkade inte.

Idag blir nog en bra dag. Ska strax ner och äta färskt bröd – mums – och resten av dagen ska jag vara hemma. Nej, vad säger jag! Vid klockan 6 ska jag till Tim. Ska bli riktigt kul, hihi!

Hoppas ni inte drömde zombiedrömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0