Jag är lite för trött

Tjenare tjenare!

Ni kanske undrar vad jag gör vid datorn nu? Den här tiden på dygnet menar jag? Har jag inte bråttom?

Jo, jag lär få om jag sitter kvar här, men idag behöver jag inte åka förrän kvart över 8! Det ni. Vi har nämligen tvångsmässig friluftsdag idag, vilket betyder att vi tvingas gå en hel mil i skogen. Eller springa.

Jag funderar faktiskt på om jag ska springa runt, det går ju snabbare. .... Hahahahahahaha... näää... jag skojade bara. Ska gå. Med min Halva Hamburgare. Förhoppningsvis tar vi oss runt på 1,5 timmar, men då får vi nog jogga/gå och jag vette fasen vad våra andra kompanjoner (champinjoner) tänkt sig.

Om jag inte kommer levande tillbaks så vet ni att jag dött.

Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0