Awesome

Gör läxan. I form av att lyssna på en låt. Det ni! Go läxa må jag säga. Fast sedan måste jag lära mig ett fucking orgelsolo... Det... ni...

Skulle leta upp några kemiuppgifter jag gjorde förra veckan, men hittade dem inte, så jag kan inte rätta dem. Kazz!

Min dag har varit skööön. 3 lektioner istället för 5 och slutade 3 timmar tidigare! Hur underbart som helst. Har legat och degat i soffan hela eftermiddagen och hunnit se klart på Transformers, hela I Am Legend och ett flertal avsnitt av bl.a. Greys anatomy, Scrubs och Hur jag träffade din mamma. Göööötttttttt....!

Kommentarer
Postat av: Stalker

Bara så du vet har jag ingen telefon nu :P

2011-09-19 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0