Tidpunkten är precis rätt

Jag har inte haft feber sedan 2 år tillbaks då jag fick en liten släng av svininfluensa, men vad är det jag vaknar upp med just denna lördagsmorgon? Jo, feber. Och det var ju snyggt att det kom just den här helgen.

I dag är det den 8:e oktober, vilket innebär att i morgon firar Victor och jag 2 år tillsammans, men nu kan jag inte ens pussa på honom. Det suger. Vi hade tänkt fira i dag, med film och popcorn, men orkar liksom inte riktigt det ens. Jäkla bajs alltså.

Och som grädde på moset har jag en grym träningsvärk i armar, rumpa, lår och mage sedan kondition/styrka + gym-träningen igår! Så har ont i kroppen av 2 anledningar nu. Yay.

Men ska ju egentligen inte klaga. Har min Victor här hos mig resten av kvällen ändå och trots att han fortfarande dampar när jag är sjuk så älskar jag honom.

Hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0