Men än har inte löven trillat av



Någon mer än jag som var vaken såpass tidigt att ni hann se den vackra frosten? Det är andra gången nu efter sommaren som jag vaknat och det varit frost. Förra gången hade det hunnit bli plusgrader, men när jag kollade på termometern i morse visade den -0,4. Det börjar bli kallt nu alltså.

Sitter och sörjer över att pojken min åkt upp till Sthlm igen genom att dricka. Okej då, inte alkohol, men loka! Måste dricka för att bli frisk. Igår drack jag ett glas varje kvart, vilket bara resulterade i väldigt täta toalettbesök, men det lönade sig ju! Febern är borta. Den försvann igår kväll. Nu mår jag dock väldigt illa, magen är upprorisk och jag känner mig väldigt illa till mods inför morgondagens fysikprov. Jag har pluggat jättebra den här gången så att jag inte ska hamna på ett G som jag gjorde senast. Har växlat lite grann på fysikresultaten, haha. Först G, sedan MVG, sedan G osv. Kazz. Så i morgon är sista chansen för mig att sätta MVG som slutbetyg, för sedan är det bara slutprovet kvar. Men om jag mår såhär så kan jag omöjligt sitta i aulan och skriva ett prov på 3 timmar. Så därför är jag illa till mods.

Diesel och jag har det mysigt här i soffan i alla fall. Hon har sovit hela dagen, den sömntutan. Nu somnade hon igen, haha! Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0