Jag är bäst

Jag är så trött. Trött i huvudet, trött i kroppen och trött som i sömnig. Sitter och gäspar och har ingen ork att röra mig. Jag orkar inte ens gå ut till köket och hämta ett glas mjölk! Tänka sig.

Sprang 3 km på idrotten idag. Behöver jag ens redogöra för er hur stolt jag är över mig själv? För inte så länge sedan trodde jag inte att jag ens skulle våga mig på att springa en halv meter, men nu! Vad har hänt? Ja, det vet inte jag heller. Dessutom – detta kommer ni inte förstå er på över huvud taget – gymmade jag efter idrotten! HELT BADASS!

Så ni kanske förstår varför jag känner mig som jag gör. Tror jag borde dricka mer också... Hm. Snart.

För övrigt ägde jag och Maria som wo-men in black. Sprang runt i hela skolan, hoppade fram bakom skåp och rullade ninja-style på golvet! De övriga superhjältarna/skurkarna var superbra i år (höhö, super)! Betydligt fler än förra året. Såg till och med två bananer i pyjamas och en fyrkantig minecraft-snubbe! Svampbob fyrkant och Patrick var också där. Håhå.

Nu skag jag fortsätta sitta still. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0