I väntans tider

Det gick betydligt bättre än jag förväntade mig idag! Frågeställningen var "Kommer engelskan en dag att ersätta svenskan?" och jag flummade osammanhängande på om att svenskan bara kommer förändras, inte försvinna. Så det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Var klar efter två timmar, alltså halva tiden vi hade på oss. Skulle inte tro att det var någon som satt av hela tiden i och för sig.

Sitter i skrivande stund och väntar på en väldigt seg pojkvän. För några dagar lät det såhär:

Sofie: När kommer du?
Victor: Vid niotiden.
Sofie: När är kommer du hem till mig då?
Victor: Runt tio.

Idag har jag fått veta att det inte riktigt var så det låg till.

Sofie: När kommer du?
Victor: 21.57
Sofie: Jaha, men när kommer du hem till mig då?
Victor: 22.30 kanske.

Och nu har jag fått reda på att han kommer hit elva. Förvirrad Sofie. Nåja, han kommer väl hit förr eller senare.

I morgon bär det iväg till Danmark med Jojos familj! Ska bli riktigt roooligt. Det blir det dessvärre inte för er eftersom jag inte har tillgång till da nät och därför kommer det vara tommare än vanligt här på bloggen. Ni har höstlov så ni kan säkert hitta på någonting annat än att F5:a Sofie otroligt fantastiska blogg. Eller ja. Lycka till med det.

Käften spänner som en jag vet inte vad förresten. Det var kul, de gjorde ganska fel där på tandregleringen så eftersom jag hade prov och hade bråttom iväg så gjorde de någon slags nödlösning vilket resulterade i att jag är en liten silverdutt fattigare nu. Äh, ni fattar ändå inte vad jag menar, men kul var det!

Nu ska jag ner och invänta pojkvännen min. Måste köra iväg honom vid sju i morgon bitti. HÄMND. Ha ett bra höstlov så hörs vi på onsdag igen! KRAAAM!

Bild från en av förra höstens promenader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0