EVEN THE LAWS OF NATURE!

Heeeeejjj!

Jag borde spela in mig själv när jag läser upp min engelskasak jag ska säga i morgon inför en grupp i klassen. Vi fick uppgiften att prata om någonting vi tycker om i 2-3 minuter med "vår bästa engelska", så jag började skriva och fick på något jäkla vänster in "... so you can be calm, you don't have to worry! You simply can't be killed by Voldemort!". Jag äger. MVG MVG MVG. Hähähähähähä...

Mamma sitter och ser på bonde söker fruntimmer och jag sitter och sällskapar i soffan. Får liksom en donut om jag gör det. Hon vet vad hon ska muta mig med alltå. Maha.

I morgon ska vi även köra handboll på idrotten. Även här ser jag på något jäkla vänster fram emot detta. Jag börjar bli konstig. Var ute i skogen och sprang – FRIVILLIGT – i söndags. Det var första gången på säkert 6 år. Sjukt.

Nu ska jag äta min donut. HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0