Don't worry be happy

Hej! Länge sedan sist?

Har varit så illa tvungen att råplugga till ett Matte C-prov som vi hade idag, så satt inte ens vid datorn 5 minuter igår. Sådeså. Mycket få saker är så skönt som känslan när man har gjort klart ett 3 timmars prov och lämnat in det, går ut genom auladörrarna och vet att man presterat bra. Jag tror jag hamnar på åtminstone ett VG. Så jag presterade bra.

Nu i helgen lär det bli annorlunda! Ska plugga historia så då är jag inte helt försjunken i logaritmer och andragradskurvor. I kväll blir det robinson på tv för mamma och mig eftersom våra "män" är någon annanstans, så det ska bli skönt. Skönt att inte plugga!

Vet ni vad som är jättemystiskt?! Jag är glad och jag har varit glad hela veckan trots allt plugg och trots den illvilliga spänningshuvudvärken som smög sig på i förrgår och inte släppt än. Livet är ju allt bra härligt ändå, med underbara människor och underbar natur. Natur som i utomhus då, givetvis.

Ska spela in Don't Worry Be Happy nu. A capella. Passande låtnamn för hur jag mår just nu: förbannat bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0