Att prioritera

Det är så mycket jag vill göra, så mycket jag vill ska hinnas med, men det gäller att prioritera. Jag är inte alltid så bra på att prioritera.

Idag har jag prioriterad mina läxor, skitgörat. Måste läsa en hel del i fysiken, förbereda en muntlig "presentation" på engelska och fixa i ordning en redovisning i historia. Det suger.

Jag vill skriva klart låtar, jag vill göra en musikvideo som jag länge haft i tankarna, jag vill gå ut på en långpromenad i skogen med någon härlig människa, jag vill sitta i soffan och läsa HP, jag vill våldgästa min pojke uppe i Stockholm, jag vill inte plugga.

Men jag kan le ändå. Trots att det ser aningen fejk ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0