iPod retards

Vacker bild från Danmark. Stranden låg 50 meter bort från stugan och var mils lång och jättebred. Gjorde liksom ingenting att det var mulet, det gav den bara ett dunkelt, fint ljus.



La famille och moi ska baka dubbelt recept lussekatter i kväll! Det är ju faktiskt första advent på söndag. Tiden går snabbt, snabbt.

Vad sur jag blev nu. Min älskade iPod finns inte att köpa längre. Den jag har nu har halvt gått sönder så att jag knappt kan byta låtar. Åtminstone inte om jag vill framåt. Kan bara gå bakåt. Fail. De har dock delat på den så att den nu finns som två olika delar. Opraktiskt.

                                                       Min                                           Retards

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0