Ny kula,... boll... öh.....

God kväll.

I morgon ryker den här designen! Jag tycker verkligen inte om den och den ger mig ingen som helst inspiration till att skriva. Det hänger mycket på omständigheterna faktiskt, att jag inte orkat skriva. En anledning är skolan, en anledning är att jag vande mig av med datorn under loven och kan säga att designen inte hjälpte mycket. Så i morgon ryker den och byts ut till någon liknande av dem jag haft förut. Filmremsan ryker. Det tomma uttrymmet mitt i headern ryker. Den gula färgen ryker – mest för att det är höst och snart vinter, men i alla fall.

Blev påminnd av JB idag att jag glömt lägga upp del 2 av när jag flanade och spelade random låtar. Tror inte jag ska lägga upp den, faktiskt. Det blev väldigt för mycket trams för min del, haha. Så förlåt JB!

Varför har min inställning till bloggen ändrats så plötsligt då? Satt och kollade igenom gamla designer, läste lite vad jag skrivit för knasiga saker och så började jag plötsligt sakna allt. Sakna sättet jag uttryckte mig på förr i tiden. Jag har tappat det lite. Saknar det.

Så, nu börjar jag om lite! Detta inleds med en för en gångs skull färsk bild, tagen för någon minut sedan, på coolaste Sofie!

THUMBS UP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0