Måndagkväll

Vilket ytterst intelligent inlägg ni fick förut. Var lite sådär småkonstig när jag skrev det. Ungefär som på bilden.

Jag har nästan bestämt mig för att byta till engulsko! När jag gör detta vet jag inte, får väl se när jag är redo för att överge den här underbara bloggen. Hm. Engulsko.blogg.se finns förresten redan uppe – jag vet att några av er redan upptäckt detta – men det finns dock inga vettiga inlägg där än. De kommer rulla in när jag väl lämnar denna bakom mig.

Ska skriva lite nu och kolla när folk på tv förlorar pengar i Pengarna På Bordet. Det programmet är förresten bara irriterande. Det enda man hör är "observera, pengarna på bordet". Möööh. Peter Jihde gjorde sig bättre i Idol, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0