Kortkortkort skoldag

Japp! Det är sant! Jag är redan hemma! Och inte för att jag skolkar! !!!

Har haft två engelska nationella idag, så engelskan i eftermiddag blev inställd och man fick gå hem på den enda efter-lunch-lektionen (svenska) för man kunde arbeta hemma. Så! Jag är därför hemma nu. Halv 2. En vardag. TJOHEJ!

Ska faktiskt vara lite duktig och göra det jag halvhjärtat lovade svenskaläraren och plugga. Så, till halv fyra idag gör jag detta:
  • Skriver klart min redovsning om kroppsspråk.
  • Förklarar varför man ska värma upp och svarar på alla andra otroligt onödiga idrottsfrågor.
  • Räknar fysik inför det kommande slutprovet.
Sedan är jag fri till att ladda ner VLC, se The Walking Dead - en überbra zombieserie -, redigera bilder och springa naken genom huset. HÅHÅ! Så finurligt.



Det här är jag - naken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0