I-landsproblem my ass

Några av er - de kära klasskompisar som läser min blogg - har säkert hört mig lovorda vårt fantastiska badkar vi har. Ni har i så fall även hört att jag planerade att ta ett långt, välbehövligt (välbehövligt som i att jag borde stressa ner, inte som i att jag är sketsmutisg (okej, lite därför också)) bad i kväll. Det gjorde jag också. Ungefär så här gick det till:



Okej, nu måste jag bara påpeka hur lång tid det tog att göra den bilden och hur jäkla onödig den var. Seriöst. Snacka om att slösa bort sin tid.

Hur som helst, "NÅGON ska få betala dyrt för det här!" tänkte jag vänligt och släpade mig hela vägen upp för trappan till brors rum där han sitter och spelar ... något.

Sofie: Du, jag har en fråga till dig.
Johan (ser upp, förvirrat): Ha?
Sofie: Huuur länge duschade du förut?
Johan: Ööööh..... typ.... tjugo minuter bara. Nä, tjugofem.
Sofie: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLT VARMVATTEN ÄR SLUT DITT LILLA...!
Johan:
Men sluta whina.

Sluta... SLUTA?! SLUTA WHINA!? Vad är det för fel på min bror?! Och vad då "bara" 25 minuter... bajskorv!

Han lär helt enkelt inte få äta mina cupcakes nästa gång jag bakar några. Och så ska han dessutom göra min idrottsläxa. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0