Här igen

Jag är återigen i Svearike och har inte fått med mig någonting hem från Danmark om man räknar bort saknaden efter det danska lugnet. Haha. Det var verkligen helt underbart där, med havet utanför dörren och inga datorer, iPads eller ens mobiler. Så underbart. Jag gick upp före de andra på morgnarna - då det kändes som huset andades gemensamma, tunga andetag - och satte mig i den svarta skinnsoffan och läste. Läste nog 400 sidor under de fyra dagar vi var där. Jag har i princip inte läst sedan i somras. Nu är jag fast i textens värld igen.

Ska äta fiskpinnar nu. Det är gott. Skriver någon annan dag, om jag inte är fullt upptagen med att njuta av mitt höstlov. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0