Första advent är förbi


För exakt ett år sedan.


Första advent inföll i år redan i november. Eller vad då "redan"? Enda anledningen att jag tycker det är för tidigt är för att det fortfarande känns som den svenska sensommaren utomhus. Varje dag går jag in och kollar vädret, i hopp om att det ska stå "snöblandat regn" om en och en halv vecka. Men inte gör det det. Nej, det står 8 grader och regn. Regn. Inte ens lite slask kan vi få.

För något år sedan blev jag ledsen då hösten hann vara i en vecka innan den blev utbytt mot frost och minusgrader. Nu känner jag mest "SNÄLLA GE MIG FRUSNA TÅR OCH ISTAPPAR!".

Får väl göra som för två år sedan och gå till Liseberg där de åtminstone har fejksnö. Dessutom har de ju mysig belysning överallt och pyntat med små julbodar här och var. Ja. Det är nog så jag får göra om jag ska få ens en liiiten vinterstämning innan julafton. Det är 3,5 veckor kvar förresten! Till julafton! MIHIHIHI. Och första december på torsdag. MIHIHIHIHIHIHIHI. Funderar på om jag ska lägga upp julkalender i år också. Hm... Kanske, med bilder i så fall?

Kommentarer
Postat av: Kimberly

(Vet ju inte om du ens såg det jag svarade dig)

Fässberg c:

Har dock bara kollat 4 stycken, och är fortfarande osäker på vilken linje jag ens vill gå.



Och jaa, jag gillar din julkalender. Det - om något - höjer julstämningen i min skalle :D

2011-11-28 @ 20:34:27
URL: http://ohhenry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0