Domänbyte?

Om du läser detta är du en sill.

HIHIHIHIHIHIHIHIHI.

(Du är en sill, haha)

Okej, allvarligt nu då. Eller någorlunda inte så dramatiskt överkonstigt. I alla fall. Vad flög i mig? Äh.

Vad har Sofie på hjärtat då? Jo, Sofie funderar på att byta domän. Borde jag gjort för länge sedan, eftersom jag redan från början stavade fel på all-namn-var-upptagna... All-a! Funderar på att byta till EnGulSko, precis som mitt youtubekonto.

Fördelar:
    1. Kortare.
    2. Lättare att komma ihåg, framförallt då det är RÄTTSTAVAT.
    3. Tyckte det skulle finnas 3 fördelar, men har ingen nummer 3.

Nackdelar:
    1. Alla de inlägg, bilder och filmer jag någonsin lagt upp här på bloggen kommer försvinna, vilket jag tycker är sketsynd.

Vet inte riktigt hur jag ska göra än. Kanske gör jag så att jag byter, lägger över de videos jag lagt upp och nöjer mig med dem, så får ni klicka över hit igen om det är någonting ni saknar. För kommer inte ta bort denna bara för att jag skapar en ny. Den här kommer bara vara väldigt mycket oaktiv eftersom jag bloggar på den andra. NÄÄHÄ!?... Ah. Så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0