Bajsa

Dålig dag.

Först glömmer jag alla fysikböcker och miniräknare och shit. Sedan när vi väl har fysik behövde man inte ens ha med dem utan vi hade genomgång på vad vi ska ha på sluprovet. 36 olika formler ska vi kunna. Ja. Ja räknade dem.

Sedan hade jag engelskanationellamuntligaretardedsaken som går bajdåligt eftersom jag bland annat börjar snacka franska mitt i allt! Råkade säga "cohabiter". Och sedan "oui!". Sketbajs.

Seeedan hade vi svenska. JAG HAR VELAT REDOVISA OM KROPPSSPRÅKET SEDAN I MÅNDAGS OCH JAG SA DET TILL OCH MED TILL HENNE! Men i stället struntar hon i min önskan och sätter mig sist. BAJSA.

SEDAN råkar jag sätta mig på ett upptaget säte på tåget bara för att jag bestämmer mig för att en gång lyssna på musik på tåget... Det gör jag aldrig för jag tror att något sådant ska hända.

SEDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! när jag kom hem och var sketsur så var Johan hemma (han kan skolka en massor eftersom han har prao nu...) och har fått någon annan konstig sjukdom som satt sig på hjärnan för han skrattar åt mig. Jag är arg och sur och berättar om hur synd det är om mig. Då brister han ut i gapskratt! Och vid maten! Pappa skulle visa hur man såg likgiltig ut så han gjorde denna ":|" och det var tydligen årets största skämt för Johan typ dog av skratt och kunde inte sluta.

SEDAN måste jag plugga fysik eftersom vi har fukn slutprov nästa vecka och jag måste få MVG på det. MEN!!!!!!!!!!!!!!!! jag var så sur och efterbliven att jag bara la mig i sängen och låg där.

SEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN så blev jag mot min vilja ivägkörd till ICA för att inventera för Johans fotbollslag. WTF?! JAG VILL OCKSÅ VARA LÅTSASSJUK MEN DET KAN JAG INTE EFTERSOM JAG HAR MUSIKREDOVISNING I MORGON OCH BAJIDROTT PÅ FREDAG! BAJSAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om man bortser från detta har det varit en extremt bra dag i dag.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0