Uppringd av soc

Hemma från en alldeles för lång skoldag. Känner mig helt slut och skulle behöva lägga mig i ett svalt bad och bara slappna av för ett ögonblick. Det är nämligen fullt upp; både tankar som snurrar i huvudet och saker att göra. Om någon timma kommer ni finna mig sittandes i soffan med näsan i biologiboken och försöka få in allt i huvudet så att jag kan prestera på provet i morgon. Om ytterligare några timmar kommer ni antingen hitta mig sovandes i soffan eller sittandes vid pianot. Det är dit jag längtar nu.

Var hos SYV idag. Måste bara först berätta om det konstiga telefonsamtalet jag fick igår under skolans modevisning. Samtal och samtal, jag klickade det för mig okända numret och en snubbe i klassen kollade upp det på sin hitech mobil. Det stod att det var soc. SOC! Omg. Blev lite chockad att de ringde mig. Sedan fick jag även ett sms från ett annat okänt nummer och det var bara SYV som ville att jag skulle komma förbi och prata om estetbytet. Så dit gick jag idag.

Vi pratade om varför jag hade lämnat in att jag avstod från platserna på att få gå om ett år (blev ju erbjuden att få börja direkt i tvåan) och sedan varför jag ville stanna på natur. Hon liksom jag fann mig själv vara 50/50 på att byta och stanna kvar, men tillslut kom vi överens om att om jag kan få byta ut fysik B mot några andra kurser så stannar jag på natur. För då blir nästa år så mycket mer chill än detta! Så nu är det bara att vänta.

Oh, herre vad jag skriver idag! Ni som har orkat läsa ända hit får ett klistermärke av mig, okej? Bra. För ni är duktiga.

Ska nu byta om till min fantastiska långklänning som jag för övrigt älskar att ha på mig. Det är typ myskläder. Som mukisar fast skönare.

Här får ni en bild på den omtalade klänningen:


Den är då ännu längre än vad som fick plats på bilden. Tro det eller ej, men bilden slutar typ vid mina knän. Damdamdaaam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0