Slut!

Då var Kemiprovet gjort!

Min dag:

Kemiprov --> lååång rast --> indrouktion i Matte C (omfg) --> piano --> klippt mig --> tugga tuggummi

Det sista gör jag just nu.

Mitt hår har aldrig känts såhär kort! Och det är inte ens kort! Johan märkte ingen skillnad, haha. Ändå tycker jag det är supermegaultrafluffigtmycket kortare än förut. Och det låg stora berg av blont hår på golvet efter att jag klippt mig (gissar på att hon inte gick och strödde ut någon annans hår på golvet medan jag klippe mig...) så det borde se mycket kortare ut! Very well.

Naturarna drar i morgon iväg på någon studieresa, men jag är hemma och går på universeum med en klasskompis, Jan, istället. Vi ska skriva en rapport om djuren där eller något sådant finurligt. Sedan ska jag baka kakor åt Johan för han orkar tydligen inte göra det själv. Han ska stå och sälja dem utanför ICA för annars får han inte vara med och spela fotboll. Haha. Fail. Nä, jag vet inte varför de ska göra det faktiskt.

Nu ska jag spela tetris för jag äger på det. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0