Slaget om innerstan

Såhär gick det:


Såhär arg blev jag:


Nä, skoja jag är inte så arg.


Men visst ser man att jag är trött? Jag brukar inte kunna bli hes (nåja, har åtminstone väldigt svårt för det), men nu är jag det! Så det känns gött. Ansträngt mig ordentligt i alla fall!

Det var hur kul som helst! Tycker riktigt synd om stackarna som stannade kvar på skolan. Först tågade vi iväg i våra gröna tröjor och och lika grönmålade ansikten. Väl på station skulle alla ta spårvagnen, vilket var en smärre omöjlighet då vi lätt fyllde upp två vagnar med knappt hälften av klacken. Sedan stod vi hopträngda hela resan till korsvägen där vi äääntligen fick luft igen! Ni kan inte föreställa er hur sjukt varmt och kvavt det var där inne. Dessutom splashade någon en vattenballong mitt i alltihop. Visserligen var det väldigt välbehövligt, men samtidigt väldigt blött.

I lisebergshallen var det också knökat och varmt, men där fanns det i alla fall lite mer syre. Matcherna drog igång och vi skrek för fulla halsar. Grattis till segern Hvitfeldska! Tycker dock att juryn bedömde vår klack lite fel. De sa att vår skolanda var låg, men den är tamejfan hur skyhög som helst.

Slutligen har jag bara en sak till att säga:

FORZA FÄSSBERG! ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=117539628329174



Gå med awmagod.

2011-05-10 @ 21:54:32
Postat av: amanda :)

ÅHH NUUUUU FATTAR JAG VARFÖR DET VAR MASSA MÄNNISKOR PÅ STAN MED T-SHIRTAR I OLIKA FÄRGER. NU FATTAR JAG VERKLIGEN. TACK. :D :D :D :D :D

2011-05-12 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0