Random inlägg

Tjenis penis. Hiihiohihihihihoihihih! Jag skrev penis. Hihihihihiih.

Maria sa att jag ska skriva att jag sitter bredvid henne. Så... Jag sitter bredvid Maria.

Maria: Hehehe skriv så!

Hon tycker jag är löjlig som dokumenterar allt just nu.

Maria: Skriv att jag tycker du är jättelöjlig.

Så.

Över till något annat. Pollenet (skriver man så?) börjar minska! Äntligen! Blev kort säsong, men det är bara skönt. Så då kanske jag slipper äta pollenmedicin - som jag även tar mot katt - på lördag när jag ska checka om jag är allergisk mot Sibiriska Fluffbollar. Så då får jag ett säkert resultat istället!

Det känns som att jag är allergisk. Kommer säkert vara det. Bara för att jag har otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0