Namnförslag på misse

Har suttit och kollat kattbilder en stund nu och de är hur söta som helst! Kollade "kattwebbcam" på Tunsjis sida (där vi tänkte köpa katt först) och ungarna har verkligen växt! De är så söta. Fast håller ändå kvar vid Bonny.
Åh, vad jag längtar efter lille misse! Vill ha henne här nu nu nu! Kan lägga upp lite namnförslag vi hade på henne, haha.

Ägarens namn på henne: Bonny Lee

Förslag:
Citrus (det tänkte vi ha på den ljusa, då hade det passat bra)
Müsli
Wasabi
Glenn
Lill-Sofie, Sofie Jr, Sofie II
Senap
Bengtsson
Pussel
Kiwi
Mrs Norris
Smeagol
Supen, SuparN (mammas förslag ...)
Farmor
Diesel
Pepsi

Mormors förslag:
Ester
Lisa
Ingerd
Kitty

Haha, ja. Det är en hel del matnamn... Jag vägrade Ester. Det får mig att tänka på kemi. Karboxylsyror och sådan skit.

De namn jag har fastnat lite extra för är Müsli, Mrs Norris och Diesel. Och självklart Sofie-namnen! Fast de blev tyvärr nedröstade av resten av familjen. Bajsfamilj. Men ni tycker väl ändå Sofie-namnen var bäst, finast och vackrast? Tack tack.

Just nu lutar det åt Diesel, det är det enda namn alla verkar kunna tänka sig. Först tyckte vi alla Müsli (vill fortfarande ha det namnet) men sedan ångrade sig pappa med anledningen "jag äter müsli" och föreslog istället Pepsi.

Vi får väl se vad det slutar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0