Mysigt väder

Hej hopp i lingonskogen.

Kommit hem efter en kall och blöt dag i skolan och ska äta någonting. ÅH, vad sugen jag blev på sushi! Måste be mamma köpa hem det ikväll hihihihi.

Har smink för första gången på en evighet känns det som. Tycker nu mera bättre om mig själv utan, det har blivit mer "Sofie" att vara natural. Ska nog ta och tvätta bort skiten när jag sticker från datorn.

Är inte på så bra humör just nu, varken glad eller ledsen. På något sätt gladde jag mig inte åt att matteprovet var gjort igår, för nu måste jag börja plugga till nästa prov. Man får försöka se det positiva i det hela: Sommarlovet ligger bara 3 prov bort. Och om en vecka är de två största och viktigaste proven gjorda. Men tills dess då? Ska jag plugga hela tiden? För vet ni vad? Det orkar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0