Muskelknutten Sofie

Igår sög jag, okej?

Idag ska jag bättra mig en aning.

Det snöar inte nu på morgonen vilket är positivt! Däremot ser det kallt ut. Har världens träningsvärk i armarna sedan igår, körde nämligen fystest på idrotten och tränade sedan på kvällen igen.

Jag är fortfarande förbluffad över att jag kan göra mer än 2 armhävningar på fötter. Trodde aldrig den dagen skulle komma då jag stolt kunde säga att jag kan göra 4 stycken! Nu kan jag göra mer än 16. Det är fräckt. Jag som aldrig i hela mitt tidigare liv har haft ett enda tecken på armmuskler. Det ni! 60 situps. Det är inte heller så dåligt! Jag har blivit lite stark.

Så passa er för att bråka med mig. Då kommer jag med mina gigantiska muskler och slår ner er!

Hade tagit massa bilder där jag stått och spänt mig om det inte vore så att jag hade bråttom till skolan och nyss vaknat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0