Mama: "Du kan sola på tisdag. 20-25 grader och sol"

Kan det vara dags för en ny header snart? Sommaren är ju på ingående. Kanske lite ljusare bakgrund och andra bilder?

Ska plugga det jag kan plugga - om jag inte redan sagt det så har något snille snott min svenskabok och vi har prov i morgon - men sedan kanske jag kan börja pyssla ihop något.

Nu har jag 4 dagar kvar i skolan, varav 1 städdag och 1 avslutningsdag. Måste jag berätta hur fantastiskt detta känns? Måndag och onsdag nästa vecka måste jag tvinga upp mig själv för att gå och ha vanliga lektioner, få reda på provresultat och annat, men redan efter i morgon tycker jag det är lov. I morgon är allra sista provet och det ska bli hur skönt som helst att få det gjort. Då har jag nada att tänka på, bara ett långt, härligt sommarlov där jag ska bada, lära mig laga mat, bada, sola, grilla, umgås, lära mig stå på händer (haha), åka till sommarstugan, bada, le och njuta. Fy fan vad grymt det kommer bli!


Ni måste ha tröttnat på den här bilden, så många gånger som jag laddat upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0