Kattdag - valt kattonge nu!

Då var katten "beställd" och Malmö-katten "avbeställd"! Ska tillbaks till kattongarna om 3 veckor igen för att dubbelkolla allergin då pollenet inte är i vägen. Tror nästan att jag skulle kunna skjuta undan min sprutskräck för ett ögonblick om det visar sig att jag är allergisk mot sötnosen vi ska få hem. Då kan jag ta sprutor och avallergisera mig. Coolt ord.

Det blev Bonny för övrigt! Busungen av de två tvillingarna, den med halvfärgat ansikte. Belinda, den andre, var den sociale och lugna typen och vi kände att vi föll för den lite stökigare! Pappa verkar ha fastnat för namnet Bonny, men gissar på att vi ändå döper om den till något annat när vi får henne.

Sötnosen själv:

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Men GUUUD :O<3

2011-05-07 @ 19:54:39
URL: http://bestofkimba.devote.se
Postat av: Kimberly

Vad är det för ras?

2011-05-07 @ 19:55:52
URL: http://bestofkimba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0