Kär på nytt

Jag är frälst! Jag har aldrig i hela mitt liv sett sötare katter än dessa! 20 cm långa fluffbollar som brottades med varann, låg på rygg och slog med tassarna på våra händer och började nafsa på fingrarna.

Och jag visade inget tecken alls på kattallergi. Det kliade inte i ögonen. Det rann inte i näsan. Det kliade inte i gommen! MEN! Det började klia i halsen. Har aldrig reagerat så på katter, så förhoppningsvis var det från pollenet eftersom jag inte tog medicinen på morgonen. Det är någorlunda spikat nu. Den 20:e juni lär vi antagligen få hem en liten egen fluffboll. Nu blir det svåra att bestämma sig för vilken. Det står mellan de två i mitten.



Alla 4 är honor och det är de två med halvfärgat ansikte vi vill ha. Den som ligger ner är döpt till Bonny och den som sitter upp Belinda.

Vi har ett eget namn på vår katt, men det säger jag inte än! Nu måste vi ta ett svårt beslut. Vilken katt ska vi välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0