Hej hopp tradilalala

Jag är massa glad och jag fullkomligt älskar vädret! Stora grå moln som tungt ligger och väger på himlavalvet. När som helst kan det börja regna och hur härligt är inte det?

Dessutom är jag klarräknad med matten och får nu låta ödet avgöra vad jag får på provet i morgon - eller så är det jag själv som avgör. Får lita på min instikt eller vad man nu brukar säga för att låta smart. Det känns i alla fall jätteskönt att få det ur huvudet och jag kan tänka mig hur fri jag lär känna mig i morgon när provet väl är gjort! Fast sedan har vi slutprovet i franska på fredag, så den friheten kommer inte vara så länge, haha (deprimerande 'haha').

En annan sak som gör mig massa glad är att jag i princip skrivit klart min låt nu! Panikskrev de sista raderna förut, så borde nog kolla över dem så det inte låter helt åt skogen, men nu är den äntligen klar. I princip.

Ska upp och duscha nu, sedan dra på mig ett par mjukisbyxor och en alldeles för stor tröja och bara sätta mig och mysa i soffan med min käre vän Harry Potter.

På återseende gott folk.



Bild från i påskas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0