Efter ett fyra timmars matteprov

Det är en bra dag idag.

Satt faktiskt av nästan hela tiden vi fick på matteprovet idag, dvs. 4 timmars ontande i rumpan! Gick en halvtimma innan det slutade. Det känns som att det gick bra! Löste minst 1 eller 2 mvg-uppgifter så än så länge hoppas jag fortfarande på att jag kan få det betyget.

Sedan fick jag även reda på historian, vad jag fick på mitt arbete om vikingarna -


(Minns ni?)



- och på den muntliga delen! Där gick det också bra! Trodde inte vår historialärare tyckte om mig, men han är väldigt positiv mot mina kunskaper! Han sa att jag ligger på ett högt betyg just nu.

Ska försöka att inte plugga franska idag, men kan inte lova något. Har vant mig vid att plugga hela tiden nu. Vad ska jag annars göra liksom? Minns ärligt talat inte ens vad jag brukade göra hela dagarna när jag inte hade saker att plugga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0