Den första sovmorgonen ... på en torsdag!

God morgon!

Denna sköna torsdagsmorgon vaknade jag nio, rätt utvilad, men inte så pepp på att åka till Universeum och studera djur. Men men, jag får väl ta mig i kragen, släpa mig på bussen bort dit och göra klart arbetet så snabbt som möjligt. Sedan ska jag med stor glädje hoppa på bussen tillbaks och slänga mig framför tvn och se på Titanic! Sugen på att se den. Och hur mysigt är det inte att vi har den på VHS? Hihi. Man måste liksom vänta på att den ska spola från början. Helt knasigt, right?!

Johan spelar bas på nedervåningen och har ropat saker till mig var tionde minut, men har inte hört ett skit av vad han sagt. Bara skrikit "jaaa!" och "neeej!" tillbaks och hoppats att det passat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0