Dag 22 - det här upprör mig

Dag 21 - Ett annat ögonblick.
Dag 22 - Det här upprör mig.

Dag 23 - Det här får mig att må bättre.

Inget! Jag är helt okej med allt! Allt från att Sverige Demokraterna tar sig in i rikstan till mord. Allt är okej!

Not.

Jag vet inte riktigt vad som upprör mig och kan inte rabbla upp sak efter sak rätt upp och ner. Allt det där sjuka ute i världen, som rasism, mord, att spindlar äter upp sina mammor (eller har jag fått det om bakfoten?) osv. Ja, det upprör mig. Men jag tror ni kan lista ut allt det där generellt upprörande, så jag ska la försöka säga lite småsaker isället!

När någon snyter sig skitljudligt om mornarna.
När Johan sjunger opera de mornar jag har kasst morgonhumör.
När man missar bussen med 2 meter för att den kommit för tidigt.
När man kan ljuga någon rätt i ansiktet (inte sådana där skitlögner nu, utan lite allvarligare kanske).
När man har lätt att bryta kontakten med folk och inte ser det som en sista utväg.


Jag kan hålla på ett tag. Ni blir ändå inte klokare! Så jag lämnar det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0