Bilder på Bonny Lee

Nya bilderna inlagda! Det är märkligt vad mycket tid jag har när jag inte behöver plugga. Hinner sova ut, plinka på pianot, äta framför en film, sitta ute i solen och sola mig lite (blir fortfarande inte ens liiite röd! Vad har hänt med mig?), läsa HP 3, baka och sitta en hel del framför den kära datorn. Ska dessutom skriva lite nu och sedan krypa upp i soffan med en skål popcorn. Livet är härligt.

Så, då får ni se mina egna bilder på Bonny! Måste påpeka att kvaliteten kunde varit lite bättre, använde inte blixt nämligen. Tog en bild med blixt, men då blev några av kattungarna lite smårädda så jag skippade det.

Ungarna har förresten en förkärlek till mina fötter. Satt på golvet och vid ett tillfälle satt alla fyra samlade runt miin ena fot och turades om att anfalla den. Tur att jag hade rena strumpor på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0